Нормално полнење со наизменична струја и брзо полнење

Нормално полнење со наизменична струја и брзо полнење

Постојат два вида на полнење на електрични возила: нормално полнење со наизменична струја (AC) и брзо полнење со еднонасочна струја. Нормалното полнење со наизменична струја е со помал енергетски интензитет што го прави многу побавно. Кога полните дома со штекер или ѕидна кутија, па дури и на некои јавни станици, ќе користите наизменична струја. Брзото полнење се завршува за помалку од еден час и обично може да се најде на јавните станици за полнење.

Нормално полнење со наизменична струја

Нормално полнење со наизменична струја

Ѕидните кутии за полнење дома обично нудат до 22 kW. Времето на полнење зависи и од капацитетот и староста на батеријата, како и од капацитетот на полначот во возилото. Полначот на возилото ја претвора AC (DC) во DC енергија складирана во високонапонската батерија на возилото. Со приклучување на штекер за домаќинство, полните и со наизменична струја.

Брзо полнење со директна струја (DC)

Брзо полнење со директна струја (DC)

При полнење со еднонасочна струја (DC), полначот во возилото се заобиколува, па полнењето е многу побрзо. Повеќето станици за брзо полнење обезбедуваат полнење над 22 kW, а некои до 150 kW (следната генерација на станици за брзо полнење ќе обезбеди до 350 kW). Со оваа дополнителна моќност, најбрзите станици за полнење ви дозволуваат да наполните 80% за помалку од еден час. Се разбира, ова варира од станица до станица и зависи од максималната брзина на полнење што ја поддржува возилото.

Полначи за возила

Полначи за возила

Полначите во возилото ја претвораат наизменичната струја (AC) од станицата за полнење во еднонасочна струја (DC) складирана во акумулаторот на возилото. Полначите на Hyundai во возилото поддржуваат до 10,5 kW.

Капацитет на батеријата

Капацитет на батеријата

Колку е поголем капацитетот на батеријата, толку повеќе време е потребно за полнење.

Статус на полнење (SOC)

Статус на полнење (SOC)

Батериите се полнат многу побрзо кога нивниот статус на полнење е помеѓу 20% и 80%. Ако статусот на полнење е под или над, полнењето на батеријата е побавно.

Надворешна температура

Надворешна температура

Ниските температури го забавуваат протокот на електрична енергија, а полнењето на електрични возила на ладно време трае подолго (освен, се разбира, ако полнењето не се одвива во загреан простор).

KONA Electric со батерија од 39,2 kWh на јавни станици

KONA Electric со батерија од 39,2 kWh на јавни станици

Со батерија од 39,2 kWh, на KONA Electric и требаат околу 54 минути за полнење од 0 до 80% на станица за брзо полнење од 100 kW (DC). Опремен со полнач за автомобил од 10,5 kW (трифазен) потребни се околу 4h 50 минути за полнење од 0 до 100% на јавна станица за полнење со наизменична струја со минимална моќност од 11 kW.

IONIQ Electric со батерија од 38,3 kWh на јавни станици

IONIQ Electric со батерија од 38,3 kWh на јавни станици

Потребни се околу 54 минути за полнење на IONIQ Electric од 0 до 80% на станица за брзо полнење од 100 kW (DC). Кога користите јавна станица за полнење со наизменична струја со минимална моќност од 11 kW, полначот за автомобил од 7,2 kW (еднофазен) ви овозможува да полните од 0 до 100% за 6 часа и 5 минути.

hyundai-mk.mk користи колачиња и ја почитува Вашата приватност! Колачињата ги корисстиме за различни цели како што се функционалност на веб страната, за подобро искуство, интеграција со социјалните мрежи. Продолжувајќи ја вашата посета на веб страната, се согласувате да ги користиме колачињата, но не и личните податоци.