Перформанси

Повеќе предизвици. Помали емисии.

Комбинација што не ја гледате често: хибридна и забавна. Овој спортски теренец има специјално калибрирани директни бензински инјектори во моторот и електричен мотор на батерии, кој обезбедува исклучителна моќност со комбинирана моќност од 141 КС и 265 Nm вртежен момент. Додадете 6-брзински двоквалитетен спортски менувач и ќе добиете возбудливо возачко искуство со одличен вртежен момент кога ви е најпотребен.

Максимална брзина 161 km/h

Емисии на CO2 114 g / km * 

Забрзување од 0 до 100 km/h за 11 секунди

Потрошувачка на гориво 5,0 литри *

* KONA Hybrid 16“ алуминиумски тркала

Перформанси
Бензински мотор

Бензински мотор

Специјално калибрираниот бензинец GDi со директно вбризгување од 1,6 литри испорачува 105 КС со водечка енергетска ефикасност во класата.
Електричен мотор

Електричен мотор

Уживајте во електричното забрзување. Електричните мотори со 43,5 КС обезбедуваат висок вртежен момент и висока ефикасност. Тие, исто така, обезбедуваат неверојатно забрзување при движење.

Литиум-јонска полимерна батерија

Литиум-јонска полимерна батерија

Батеријата со висока моќност од 1,56 kWh има супериорни карактеристики на полнење/празнење што го максимизира електричното возење и складирањето енергија.
6-брзински менувач со двојна спојка

6-брзински менувач со двојна спојка

Иновативниот менувач со двојна спојка (DCT) обезбедува непречено возење за вистинско уживање во возењето и побрза реакција.

Команди на воланот

Команди на воланот

Сакате да ја преземете контролата? Во спортски режим, можете да ги користите сечилата поставени на воланот за рачно менување брзини за повозбудливо возење.

Проток на енергија

Во зависност од ситуацијата во возењето, новата KONA хибрид беспрекорно се префрла помеѓу бензински и електричен мотор, а понекогаш ги користи и двата во исто време. Регенеративниот систем за сопирање ја полни батеријата со помош на електричен мотор за да го забави автомобилот. Енергијата складирана во батеријата потоа го напојува електричниот мотор за да помогне во забрзувањето, возењето на угорницата и возењето со мали брзини. Овој комплексен тек на енергија е илустриран на сликите подолу.

Тргнување / Мала брзина

Тргнување / Мала брзина

Кога тргнувате или возите со мали брзини, струјата складирана во батеријата го напојува електричниот мотор за да го забрза движењето.
Забрзување / Угорнина

Забрзување / Угорнина

За време на големо забрзување или возење по угорнина, електричниот мотор и бензинскиот мотор работат паралелно за да го максимизираат забрзувањето и да ја минимизираат потрошувачката на гориво.

Постојана брзина

Постојана брзина

При постојани брзини, моќта се обезбедува или од бензински мотор или од електричен мотор, кој е енергетски најефикасен во таа ситуација.

Намалување на брзината / удолнина

Намалување на брзината / удолнина

Регенеративниот систем за сопирање ја полни батеријата со помош на електричен мотор за да го забави автомобилот. Кога успорувате или возите по удолница, произведената енергија се складира во батеријата.

Регенеративно сопирање

Регенеративно сопирање

Кога успорувате (на пр. преку сопирање или возење по надолнина) електричниот мотор делува како генератор и ја претвора кинетичката енергија во електрична енергија која понатаму се складира во батеријата.

Заштеда на гориво и намалување на емисијата: ECO-DAS

Одличната ефикасност на горивото и намалените емисии на CO2 се поддржани од ЕКО системот за помош при возење (ECO-DAS). Кога ќе ја внесете рутата во системот за навигација, овој систем предвидува управување со енергијата и го анализира, достигнувајќи топографски податоци за да ја прилагоди оптималната мешавина на енергија од батеријата и бензинот. Водичот, исто така, го информира возачот кога ситуацијата на возење бара забавување и кога тоа е неизбежно за да се намали потрошувачката на гориво.

Возење по нагорнина

Возење по нагорнина

Ако батеријата е празна пред да возите по угорнина, перформансите на моторот се малку зголемени за да се наполни батеријата пред угорнината. На овој начин, електричниот мотор ви помага да возите и на тој начин ја оптимизирате ефикасноста на горивото.

Возење по надолнина

Возење по надолнина

Ако батеријата е доволно наполнета, употребата на електрични мотори се зголемува пред возење по удолница за да се намали потрошувачката на гориво. Батеријата се полни по надолнина со регенеративно сопирање.

Водич за возење

Водич за возење

Водичот за возење ги анализира информациите добиени од системот за навигација и предупредува кога ситуацијата бара непосредно забавување. Ова ја намалува потрошувачката и ја минимизира употребата на сопирачките.

Cenovnik, tehničke karateristike, brošura

Dokument Naziv Link
PDF dokument | 0.36MB Новата Hyundai KONA Hybrid Ценовник
PDF dokument | 4.28MB Новата Hyundai KONA Hybrid Каталог

hyundai-mk.mk користи колачиња и ја почитува Вашата приватност! Колачињата ги корисстиме за различни цели како што се функционалност на веб страната, за подобро искуство, интеграција со социјалните мрежи. Продолжувајќи ја вашата посета на веб страната, се согласувате да ги користиме колачињата, но не и личните податоци.